Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Bienvenue chez le veteran
Bienvenue chez le veteran
Archives
Derniers commentaires
8 avril 2009

Sujet : Réponse de Ch'ti !!!!

Chers amis parisiens,

Depuis k'ta mi eut'banderole,

tout ch'pays i s'affole

Chez nouzote té viendro,

pour un gloglo té passero

Mi j'su fier d'être ch'ti,

ti te l'importra nin au  paradis

Té croyo nous mette à plat

mais Jeudi ché tin club qui braira

El'commission  d'discipline va trincher,

et t'gif elle va dégringoler

Chez nouzote y'a pt'ête des  chomeurs,

mais chez ti keskia comme branleurs !

Eune fo d'pluque el' psg s'est fait  r'marquer,

mais l'fos chi vous aller in chier ....

Et pi quand té s'ra din l'brin,

In ligue 2 in brayant té pourras compter tes points !!

Ni ch'public lensois, ni l'région ne  mérito çha

Voila les boubourses ont parlé,

Not' coeur n' peut po vous pardonner.

J'voulo juste réponte à l'imbécilité par un tchio poème.

Au début j' l'avo  écrit in français mais

Chés concernés n'ayant po d'cerveau,

n'lauro d'toute façon po compris,

donc j'ai gardé m'langue régionale.

Eune t'chiote citation pour finir :

'Vous puez tellemint fort la honte,

qu'note  maroilles à côté, y sint l'déodorant !!! »

Publicité
Commentaires
Visiteurs
Depuis la création 2 269 387
Publicité
Bienvenue chez le veteran
Publicité